Adminisztráció, irodai munka

Irodai asszisztens állás Szentendrén, precíz munkavégzéssel

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Szentendre
2018. 11. 05. 23:03
Jelentkezem

Szentendrei irodánkba keresünk fiatalos, modern, exkluzív környezetbe irodai asszisztenst 2019. januári munkakezdéssel.

Fizetés: megegyezés szerint

Feladatkör, kompetenciák és felelősség:

  • Online adatbázis kezelés
  • Weboldalaink háttér adminisztrációja, kezelése
  • Ügyfél kezelés, kapcsolattartás telefonon, emailben
  • Excel táblázatkezelés haladó szinten
  • Iratrendezés

Elvárt számítógép-felhasználói ismeretek:

  • Microsoft Excel – haladó
  • Microsoft Outlook – haladó
  • Microsoft Word – haladó

Készségek és személyes tulajdonságok:

  • A precíz munkavégzést alapfeltételként jelöljük meg, hiszen több száz ügyfél és ügymenet kezelésénél szükségszerű, hogy a feladatok körültekintően legyenek elvégezve.
  • Ezen kívül előnyt élvez az a pályázó, aki proaktívan tud dolgozni, azaz önálló gondolatai, ötletei vannak a feladatok gyorsabb és hatékonyabb elvégzésére. Olyan kollégát keresünk, aki kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezik, emellett magabiztos és terhelhető személyiségnek tartja magát.

Ez az állás nem a tipikus irodai “kávéfőzős” pozícióról szól, fiatalos, modern környezetben, olykor kicsit monoton, de összességében változatos és felelősségteljes feladatokat kell ellátni. Csak olyan jelentkezőket várunk, akik valóban megfelelnek a hirdetésben leírt elvárásainknak.

A megbízhatóságot és az őszinteséget az egyik legfontosabb személyiségjegynek tartjuk. Nem kívánunk olyan jelentkezővel együtt dolgozni, aki már az első találkozásnál is okot ad ennek ellenkezőjére.

Rendezett családi háttérrel rendelkező pályázók jelentkezését várjuk.

Információk a kiválasztási folyamatról:

  • A kiválasztási folyamat során a jelentkezőknek első körben egy interjún kell részt venniük, majd ezt követően, akit alkalmasnak találunk a feladatra, terheléses próbanapra hívjuk vissza.
  • Ezután 1-2 napon belül mindenkit értesítünk döntésünkről.

Cégünk online weboldalakat, szolgáltatásokat és telefonos applikációkat fejlesztő vállalkozás, amely napról napra bővíti piaci érdekeltségeit.

Ha hosszú távban gondolkozol és illenek rád a fent említett elvárásainknak, akkor a cecilia.rolltimeinventltd@gmail.com címre emailben küldd el fényképes önéletrajzodat, fizetési igény megjelölésével 2018. december 10-ig.

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.